četvrtak, 06.09.2007.

Dežbjego show: Slobodan Subotić



Kao što je i najavljeno, kreće Dežbjego show! U ekskluzivnoj produkciji KKSplitNewsa prvi gost koji je izloženom dugotrajnom iscrpljujućem unakrsnom ispitivanju, podmetanju dokaza, metodi dobrog i lošeg policajca te punom asortimanu KGB-ovih tehnika izvlačenja informacija je nitko drugi doli Slobodan Subotić «Piksi», vlasnik najužarenije stolice u košarkaškom svijetu. Tercet koji smo sačinjavali Lada, Simpa i ja obasuo ga je kako košarkaškim, tako i nekošarkaškim pitanjima.

Pa ako ste spremni, vežite se jer polijećemo! Sve što ste htjeli znati o Slobodanu Subotiću, a niste se usudili pitati...


DEŽBJEGO SHOW:
SLOBODAN SUBOTIĆ "PIKSI"

the man

KKSplitNews: Za početak, kako je prošlo ljeto?
Piksi: Mogu reć da sam se nauživao i da se nisam nauživao. Morao sam biti svaka 3-4 dana u Splitu, dolazile su nove informacije, DVD-i, pričanje sa managerima, ali nije mi smetalo jer bilo je lijepo vrijeme i guštao sam na brodu kao i svake godine. Što se tiče momčadi, počeli smo vrlo rano ove godine, iako smo kasno završili. To smo namjerno napravili jer imamo mladu momčad, 4 juniora su se priključila i trebali smo ih upoznati sa stvarima koje trebaju biti naš osnovni moto ove godine: agresivnost, dobra obrana i kolektivnost što nas i nije baš krasilo tokom prošle sezone. Danas je mjesec dana otkad smo počeli i ja sam izuzetno zadovoljan s ovim što smo napravili. Imali smo veliku sreću što smo već na početku priprema na Rogli dobili, kako ja to kažem, «trenera na terenu» - playmakera. To je Akins koji je odradio tih 12 dana i mislim da će bit pravo pojačanje za momčad. Isto smo imali sreću što je, osim malo teže povrede Bilobrka, nismo imali težih problema s ozljedama. Sada treba finiširati, odigrati što više utakmica. Tri turnira su pred nama, imamo jake protivnike. U petak u Širokom nas čeka Cibona, što će biti jedan vrlo dobar test za nas. U Splitu igramo naš turnir 14. i 15. 9., a tu je još i turnir u Rijeci. U deset dana prije utakmice protiv Zagreba planiramo odigrani i još jednu prijateljsku utakmicu zatvorenog tipa, da vidimo gdje smo i što treba popraviti.

KKSplitNews: Što nam možete reći o pojačanjima, s posebnim naglaskom na Akinsa na kojem su velika očekivanja?
Piksi: O njemu mogu reći ono što sam znao prije nego što je došao, jer sam se dosta raspitivao za njega, gledao ga... Najviše informacija mi je dao Aleš Pipan, trener Slovenije, koji je igrao lani protiv njega. Akins je bio prvi izbor u to vrijeme za njegov tim, ali je imao dobru novčanu ponudu iz Koreje pošto mu je majka Korejka. Tada je Akins bio i na našem spisku, pa smo odustali nakon te vijesti. Međutim, nakon što nam su nam propali pokušaji da dovedemo tri igrača koja smo htjeli slučajno smo odlučili još jednom proć ranija imena sa spiska. Akinsov manager nam je rekao da nije potpisao, da je slobodan igrač i u dva dana smo ga potpisali.
On je prije svega izvanredan karakter. Igra za momčad. Jučer u Šibeniku je imao 7 asistencija u prvom dijelu, protiv Širokog i Alkara isto tako. Može pogoditi, scorer je, vrlo je brz, igra dobru obranu i kako se kaže, vrlo je «coachable», lako se da voditi. Bit će pravo pojačanje za nas. Za Bugarina Ivanova mogu reći da je ono što momčadi treba na toj poziciji. On je Andrija Stipanović sa boljim šutom izvana. On je jučer odigrao 20 minuta. Poslije jednog dana treninga vidjelo se da je to inteligentan momak koji je pohvatao dosta stvari, ali trebat će mu duže vremena da se uklopi u momčad nego Akinsu. Došli su i Bilobrk i Sumić i mislim da sad proživljavaju «šok terapiju». Igrači koji preskoče jednu kategoriju i rade sa nama kao oni sigurno dožive jedan šok i dobiju pomutnju u glavi, zapitaju se ponekad znaju li košarku. Strašno sam zadovoljan kako rade, kako su reagirali na težak početak. Žao mi je zbog ozljede Bilobrka, 4 dana na pripremama nije mogao raditi s nama. Njih ćemo trebati sačekati, ne možemo odmah očekivati da naprave puno.
Vrlo sam zadoovljan i sa četvoricom mlađih, Delašem, Sobinom, Režićem i Klaricom koji su isto pokazali da su veliki talenti, a na njima je sad da iskoriste prilike koje će im se pružiti i da pokažu što mogu učiniti na utakmicama.
Tu je neotvoreno pitanje «duje». Svi želimo da se to riješi na najbolji mogući način.Tu je jedan igrač koji je ni daleko ni blizu i uskoro ćemo znat nešto više o tome. Ako ne uspijemo, imamo rizik da dovedemo jednog rookieja. Čeka se Šoda koji se uspješno oporavlja nakon operacije, a trebamo ga na toj poziciji da mijenja Andriju Stipanovića.


KKSplitNews: Znači idemo ambiciozno u NLB ligu?
Piksi: U svakom slučaju. Dobro je to što sam počeo pripreme od prvog dana, jer vrlo je teško dolaziti u jednu momčad kao prošle sezone i preko noći pokušati nešto popraviti. Vidilo se da smo puno vremena izgubili, ja sam želio dosta stvari popraviti i napraviti, ali to jednostavno nije išlo. Ove godine nam ne preostaje ništa drugo nego popraviti taj vrlo slabi dojam iz prošle godine.

KKSplitNews: Što biste izdvojili kao centralni problem odgovoran za taj slab dojam?
Piksi: Centralni problem... Ima toga puno. Rekao sam to u svojim izjavama: tu je dosta toga bilo poremećeno otpočetka, možda je bila tu i slaba selekcija, možda i nesreće s odlaskom igrača, pa onda neko vrijeme se igralo bez stranaca, pa onda su se na brzinu doveli igrači jer su nas pritiskali vrijeme i rezultat. Sve se skupilo, to treba što prije zaboraviti, krenuti dalje i ne mislit o tome. Teško mi je kad otvorim stranicu adriaticbasket i vidim da smo zadnji.

KKSplitNews: U svjetlu toga, kako se momčad pokazala u ovim utakmicama?
Piksi: Ja mogu samo reći da smo na dobrom putu. Ne možemo mi sad gledat ove rezultate nakon par utakmica. Na dobrom smo putu jer momci polako shvaćaju što mi želimo. Ja nešto više mogu kazati poslije turnira u Rijeci, jer slijedi 6-7 utakmica protiv jakih momčadi. Rekao bih da smo na 40% od onoga što bismo mogli napraviti. Ima tu još strašno puno rezerve i dečki to moraju prihvatiti.

KKSplitNews: Tko je favorit NLB-a?
Piksi: Nisam nikoga vidio pa ne mogu ništa reći, ali po imenima to su sigurno srpske momčadi koje su svake godine u vrhu, a tu su i dva Euroligaša i Zadar. Mislim da će se oko vrha vrtiti momčadi s prvih pet mjesta prošle sezone, ali nije isključeno ni neko iznenađenje.

KKSplitNews: Razlika između srpskih i hrvatskih klubova je u trenerima, u podizanju mladih kao npr. u FMP-u. Ima li Split inicijativu da krene tim putem i ponovno postane «košarkaški Ajax»?
Piksi: Organiziramo se polako. Treba se okrenuti mladima, što više raditi na tome, probati iz svoje omladinske škole imati jednog ili dvojicu oslonaca momčadi. Juniori su bili prvaci Hrvatske i mislim da među njima treba tražiti najmanje dvojicu takvih. U Partizanu i FMP-u ima mnogo igrača koji su mladi došli iz drugih krajeva Srbije željni afirmacije. Tako treba biti i u Splitu, a na tom smo putu, uzmite za primjer Andriju Stipanovića koji se ovdje afirmirao. Evo, sada će NLB liga biti i jedan novi izazov za njega, jer prošlu sezonu nije imao pravo nastupa, ali zato je odigrao jako dobro protiv Euroligaša Cibone i Zadra, sudionika ULEB Cupa. Tu je i Rudež...

KKSplitNews: Od svog dolaska na Gripe, dosta se promijenili mišljenje javnosti o vama. Prva reakcija prema vama bila je često pomalo negativna, ali nakon toga ste osvojili publiku.
Piksi: A što ću reći na to... Ja pokušavam uvijek biti ono što jesam. Cijeli život sam bio takav. Kad radiš i kad si na meti imaš i prijatelja i neprijatelja. Ali najvažnije je kazati istinu, i kod igrača – u tom momentu će ga možda pogoditi, ali za godinu, dvije ili pet će to cijeniti. Ne smiješ biti glumac, to ljudi kasnije ili ranije shvate. Ja sam bio u situaciji da pomognem svom prijatelju Dinu koji me molio da dođem. Došao sam, svjestan amo reć 40% onoga što me čeka. Sad je već osam mjeseci i mogu vam reći da se nisam pokajao! Zato što sam se izvanredno snašao u gradu. Nisu važni novci ako se ne osjećaš dobro... Ja sam u Liesiju u Italiji imao dva puta veći ugovor nego što imam ovdje, ali nisam se osjećao dobro, onda sam puka' i otiša' ća. Ovdje u Splitu regenerirao sam se ne samo kao trener nego i kao osoba.

KKSplitNews: Mnogo je bilo prašine oko Cibone lani, vidjeli smo da ste se nasmijali nakon nekih izjava Dražena Anzulovića na pressici...
Piksi: Ja ne volim pričati preko medija o svojim kolegama. Kad smo otišli igrati polufinale, ja sam sjedio u jednom kafiću ispod Tornja i Anzulović je prolazio. Ljudi koji su sjedili s nama su ga pozvali da sjedne, a on je rekao «Doći ću ako Piksi nije ljut na mene.» Ja sam mu rekao «Ako si to što si napravio učinio pod nekom dirigentskom palicom, ja te ne mogu optužiti. Ali ako si to napravio sam, optužujem te.» On je došao, sjeo i ispričao da je to sve tako ispalo samo od sebe. Svak ima svoje mišljenje, ali ta je cijela situacija ružno izgledala. Ostaje nam gorčina jer smo protiv Cedevite kod 6 razlike u trećoj četvrtini dobili dojavu da je pod Tornjem 12 razlike. Ali to je gotovo, nije više važno...

KKSpliNews: Iako smo na kraju poraženi u polufinalu, iznesena je i pobjeda, jer nakon jednog letargičnog Splita koji je gubio od Cibone 40 razlike, vidjeli smo ekipu koja tuče i grize do zadnje sekunde, Stipanović i Rudež su grizli, Perić se probudio iz jednog sna...
Piksi: To je ono za čim sam ja težio i to je ono što želim da se ponovi ove godine: da se pobiješ na terenu, ostaviš srce i ako je protivnik bolji, daš mu ruku i ideš ća. Ne da se predaš i uplašiš imena i kad gubiš 10 razlike kažeš «to je gotovo» i onda svatko počne igrati za svoju statistiku. Uspjeli smo uvjeriti igrače da oni to mogu, a to je najteži dio posla. To se ne radi samo na igralištu nego i na putovanju, u svlačionici... Tu smo napravili dobre temelje i velik korak, dalje treba nadograđivati, da momci izađu, bore se i vjeruju jedan u drugoga i u ono što rade.

KKSplitNews: Znači ostvarena je na kraju najteža pobjeda – pobjeda nad samim sobom?
Piksi: Je. Da se izbriše sve ono negativno i na kraju se ostavi dobar dojam trebalo je stvarno mnogo snage.

made in kuba

KKSplitNews: Dobro, ajmo sad na nekošarkaške teme...
Piksi: Ajme majko...

KKSplitNews: Kako je nastao nadimak?
Piksi: Nadimak je nastao od čovjeka koji je najzaslužniji za sve što sam napravio u košarci, a to je pokojni Krešo Ćosić. On je u ljeto '77. došao u Ljubljanu. Igrali smo basket vanka i upoznavali se i nije mu se svidilo moje ime. Rekao je: «Dok ja kažem «Slobodane!» odeš ti ća, falit ćeš, otići ćeš u kontru... Ja ću tebe zvat «Piksi».»

KKSplitNews: Vidi se da vas lijepe uspomene vežu uz Krešu. Koja je po vama njegova najveća veličina?
Piksi: Najveća veličina je što je prije svega bio čovjek. Bio je duša od čovjeka, bio je iskren, bio je prijatelj, bio je za mene najveći igrač svih vremena u Europi. Bilo je tu dosta igrača u bivšoj, velikih imena što su napravili karijeru, pokojni Dražen, Kukoč, Rađa, ali Krešo je samo jedan. Ne samo što je bio igrač nego je i bio onaj koji je znao pogledati momčad. Trebalo je znati kao trener povezati Slavnića i Dalibagića koji nisu pričali, ali on je znao s osmijehom na licu na jedan svoj specifičan način povezati sve njih. Bio je visok igrač koji igra kao playmaker, znao je igrati za momčad, uvijek bi stavio sebe iza momčadi. I nikad ga ja nisam vidio da gleda statistiku! Bilo mu je važno da momčad dobije. Bio je prvi europski igrač koji je draftiran, a to dosta govori... U ono vrijeme nije isto bilo biti draftiran kao danas, danas imaš 2 metra i već si na draftu...

KKSplitNews: Tu je i ime Lefteris...
Piksi: «Lefteris» znači «Slobodan» – to je moje grčko ime. Evo priče: Moja pokojna baba kad sam se rodio htjela mi je dati ime Lefteris, jer je moj porod bio težak, a «lefterotike» znači na grčkom: «oslobodio sam se». Međutim, u to vrijeme, 1956., se nisu mogla davati strana imena. Ali kad sam došao u Grčku, odmah su Grci uzeli to ime i dan danas me tako zovu.

KKSplitNews: Dosta ste na taj način povezani s grčkom kulturom. Plešete li sertaki?
Piksi: (smijeh) A jesam...
(Simpa: Demonstrirajte!)
Piksi ...plesao sam ga dosta puta. Lijep je ples, znao sam zajedno sa Stojkom kad smo igrali u Arisu ići i bilo je dosta finih izlazaka do pet ujutro, slomili smo dosta pijata...
KKSplitNews: Hoćete li to demonstrirati?
Piksi: ...bez muzike teško! Ima i još jedan ples, zerbetiko, samo muški ples, za mene ljepši nego sertaki. To je vrlo jak i težak ples, ali lijep.

KKSplitNews: Grčki mentalitet u odnosu na naš?
Piksi: Dosta sličan! Temperamenti ljudi, pa to je Mediteran. Ali, govoreći o sportu, Grci imaju jednu ne baš tako dobru stranu: oni te brzo dignu u zvijezdu. Poslije par pobjeda ti si već car, bog. To je kod njih od starih vremena, oni su imali boga mora, boga zemlje, od svega su pravili bogove. Ali vrlo brzo se ohlade. Vrlo vrlo brzo. Mogu zaboraviti tvojih sto pobjeda ako si sto prvu izgubio.

KKSplitNews: To podsjeća na Split...
Piksi: Može bit, ali kod njih su te emocije jače izražene i oni to pokažu u svakom momentu. Kod njih je taj fanatizam na granici ludila. Ali navikao sam se na to, jer 18 godina je jedan dug period.

KKSplitNews: Od ove sezone imate dva pomoćna trenera, tuku li se Domagoj i Čizma za vašu naklonost? J
Piksi: A evo priče o njima. Ja i Čizmić smo u trećem mjesecu imali razgovor, jer on je htio ostati u košarci i počeo se baviti s managerskim poslom, doveo Ayusa i Barkleya. Ja sam mu rekao «Ja taj posao ne bih nikad mogao radit. Ako voliš košarku, probaj kao pomoćni trener.» Meni je kad sam prestao s treniranjem najviše falilo da čujem kako lopta udara. To mi je falilo. Onda se on zamislio i odlučio ipak ostati s nama. A Domo... Uhvatili smo se prvi dan. U početku me je oslovljavao sa «Vi», a to mi je bilo tako smiješno, da mi moj pomoćnik govori «Vi», to mi se prvi put desilo u karijeri. Danas smo kao da se znamo 20 godina i on sad već dosta dobro zna kako ja reagiram i zna što mi mora reć u nekom momentu, na klupi, na time-outu, za vrijeme treninga. S Mirkom Krolom se znam 15 godina, surađivali smo...

KKSplitNews: Što činite kad izgubite utakmicu?
Piksi: A ovisi koju sam izgubio i kakva je utakmica. Najradije bih sjeo odmah u ured i sa pomoćnicima odmah pogledao kasetu. Ali dosta puta to nisi u mogućnosti, ili si na nekom putovanju. Teško mi je kad izgubim i ja to vrlo emotivno proživljavam, iako to ne pokazujem. Kasetu nekad pogledam i po 5-6 puta, tražim kontakt, priču, tražim suradnike i u stanju sam biti s njima cijelu noć jer ne mogu biti sam.

KKSplitNews: U što je otišla prva plaća?
Piksi: Prifalilo mi je novaca za kupiti kaput. Otišao sam u Sloveniju iz toplog Herceg-Novog i pao snijeg. Nisam imao neku plaću, pa mi je i otac morao pripomoći da kupim kaput, to je bio jedan jedini put da mi je poslao novac otkad sam otišao iz kuće. Nije plaća ošla ni u disko ni u kino...

KKSplitNews: Je li se ikad dogodilo da je osoba u vašem društvu dobila ime po vama?
Piksi (pokazujući na Simpu prozvanu «Piksileta»): Hehe, je je... Ali i u Grčkoj je bila jedna naša velika klupska navijačica, Maria, stara 50-60 godina, kad sam došao u Aris toliko me zavolila da je stavila moju sliku na majicu, pa su je prozvali «Elefteria». Uvijek je bila u prvom redu, nije bilo utakmice da nije gledala. Sjećam se da kad smo u Barceloni postali prvi Grci koji su pobijedili Španjolsku momčad u gostima, ona je donijela tako veliku tortu da smo je morali vući. Još uvijek je vidim na prijenosima, sjedi iza klupe.

KKSplitNews: U kumstvu ste sa Dinom Rađom, a kad je on u điru, uvijek su neke interesantne priče, naročito u vezi s njim i Mosorom. Imate li vi koju angedotu?
Piksi: Ima ih dosta. Evo kad je Dino igrao u Panathinaikosu, otac i mater su mu došli u posjet, pa smo igrali briškule i trešete ja i njegov ćaća, on i Mirko Krolo. Mi smo dobili. Dino «voli gubit», to je poznato. I sad kad su oni izlazili vanka, onda sam ja pustio na kazeti «Oprosti mi pape» Olivera Dragojevića. Onda su mu ćaća i pokojna mater plesali tu, Dino je pop.... i otiša ća. Otac mu je živio kod njega pa je onda to bilo 7 dana pumpanja «ajmo igrat revanš». Ja nisam htio igrati. I ne znam što je on svome ćaći obećao, ali otac mu je došao kod mene i molio me na koljena «Ajmo ih Piksi još jednom ubit, ajmo ih još jednom ubit». A Mirko i Dino kurbe su se dogovorili na mote. I ubili nas 4:0, prebili nas. I to je naravno odmah Mosor napisao u Slobodnu Dalmaciju. Onda sam rekao da neću više nikad igrat. Drugi put je došao Dino gledat kako igram tenis protiv fizioterapeuta Tranfića i rekao mu taktiku kako da igra sa mnom, da stoji na crti i ne ide na mrežu... Ovaj me dobije i naravno to je opet bilo u novine. I onda jedno jutro u jednom kafiću u gradu gdje smo se uvijek nalazili. Ja idem tamo, dođem tamo gdje mi je auto bio parkiran i vidim nema guma, sve 4 gume mi je netko uzeo. Zovem policiju, a bila je subota, ne moš' nać vulkanizera. Doveze me taksi do tamo. I onda mi Dino kaže da su mi oni sinoć prije nego su došli skinuli gume i stavili mi cigle ispod auta. Ima tu i drugih priča, koje nisu za novine.

KKSplitNews: Onaj slučaj kad je Dino udario sina predsjednika Panathinaikosa, je li to bilo zbog vas?
Piksi: Je, ali Dino to nije znao. On je čuo da netko nešto viče i izgovara jednu psovku koja je česta u grčkom jeziku. Ja sam već izašao i prošao iza kantuna u svlačionicu a predsjednikov sin je bio iza Dina. Ja sam čuo vikanje, kad sam došao, vidio sam ovoga kako leži dolje, a Dino ga je već «satra». Kad je Dino ušao u svlačionicu, još se tresao od šoka i došao mu je kapetan Papaloukas i rekao mu: «Pa je li ti znaš da si udario predsjednikova sina?» Na Dinovoj faci se vidilo da je iznenađen, nije znao. A to je bila teška noć, gađali su njegov balkon teglama, kamenjima. U 4 ujutro zvala me predsjednikova žena, u 5 predsjednik, u 6 manager...

KKSplitNews: Kakav je bio vaš prvi susret s njim?
Piksi: On je došao u klub iz Amerike u vrlo teškom trenutku svoje karijere i svoga života. Taman se rastavio, nije prošao fizički test u Philadelphiji. Pričali smo u hotelu u Ateni i sve je bilo OK do prve svađe. Posvađali smo se na jednoj utakmici kad sam ja njega zamijenio jer je igrao nešto drugo od onoga što sam ja tražio od njega i on je izašao ljut, udario nogom gdje se drži led. Poslije smo dobili utakmicu, on je ušao. Išli smo na putovanje u Rusiju 2 dana poslije toga. 2 dana je bilo zahlađenje, rat, nije se razgovaralo...dok se nije desilo da smo se slučajno sreli u liftu sami. Otvore se vrata, ja uđem, a on unutra. Lift ide do osmog kata, na četvrtom smo progovorili.

KKSplitNews: Bilo je tu splitskog dišpeta kojeg dosta hvalite...
Piksi: Je. To je za sport jedna pozitivna stvar i kad imaš taj dišpet, moš prebrodit dosta stvari; bol i nepravdu i jačeg protivnika i suce i sve to. To je proradilo prošle sezone, i osjetio sam to točno. Mi prije nego krenemo na zagrijavanje imamo jedan mini sastanak koji traje možda 5 minuta. Kad sam ja ušao u svlačionicu s pomoćnikom pred tu utakmicu sa Cibonom, to se osjetilo u zraku kad sam išao kroz hodnik i čuo da je unutra neka tišina. Inače uvijek je tu neka buka, lupa, priča. Oni čekaju. Sjede i čekaju. Osjetio sam taj momenat da je to «nešto». Barut. Izašli su vanka i vidjelo se to od prve minute.

KKSplitNews: Za koga navijate na Eurobasketu?
Piksi: O, dobro pitanje... Pravo da vam kažem, sviđa mi se kako igra Rusija. Mislim da konačno igraju košarku. Navijam za prijatelja Aleša Pipana, trenera slovenske reprezentacije. Mi smo veliki prijatelji, on je bio moj pomoćnik dvije godine. Vezan sam i za Hrvatsku i Grčku, ove zemlje gdje sam radio. A navijam i za dobru košarku, za one koji to mogu pružiti i pokazati nešto u čemu uživamo. Bilo mi je jutros milo vidit Njemačku, rezultat 41:79 za njih, Nowitzki je bio na klupi i oni su grizli do zadnje minute da očuvaju 30 razlike. To je ono što mi se sviđa i tu se vidi ruka trenera.

KKSplitNews: Koju putovnicu imate?
Piksi: Imam dvije. Slovensku i grčku. A mogu dobiti i još jednu, moja mater ima hrvatsku.

KKSplitNews: Evo u šali vas javnost često oslovljava kao manekena. Kako to komentirate?
Piksi: U šali – dobro ste to rekli. Maneken ne mogu bit. U ovim godinama pogotovo. A slušajte, možda zato što sam velik i nisam još nabacio stomak. Imam dosta prijatelja koji su igrali košarku pa se u tim godinama zapuste, ja dosta pazim na svoje zdravlje i liniju, trčim i preko ljeta plivam, igram tenis, dosta puta me možete vidit na Marjanu. Nije to zato što bih ja volio izgledati kao maneken, nego jednostavno zbog svoga zdravlja.

maneken?

KKSplitNews: Jeste li se u mladosti bavili delikvencijama?
Piksi: Ajme majko moja mila, jesam. Čak sam jednu noć bio u zatvoru, ali samo 2 sata. Zbog tuče. Nisam bio kriv, ali pokupilo nas je sve u disku. Moj prijatelj se potukao, i došla je policija, popisala nas. Mi smo izašli, a oni su nas čekali vanka. A ima tu onih normalnih stvari, krađa trešnji u susjeda pa te on gađa kamenjima i takve stvari.

KKSplitNews: Evo osnivaju se navijači Splita pod imenom «Falanga», vjerojatno ste vidjeli na zadnjim utakmicama njihove koreografije i navijanje.
Piksi: Super! To sigurno pomaže momčadi i ja volim vidjeti da imamo pomoć s tribina i to u nekim trenutcima da snage da se prebrodi svaka kriza. Ono navijanje protiv Cibone podsjetilo me na moje grčke dane kad sam bio trener u Olympiacosu i Panathinaikosu kada je navijalo po 15.000 ljudi. Protiv Cibone sam imao osjećaj da je puna dvorana, bučna dvorana. Ali to je naša odgovornost – ako igramo dobro, ako se borimo, publika će doći i navijati. Ako ne, doć će, sjest, gledat i kritizirat. To je normalno.

KKSplitNews: Piksi, u kakvoj muzici uživate?
Piksi: Kad sam u grčkoj živio, stalno sam slušao dalmatinske pjesme. Sad kad sam u Hrvatskoj, slušam grčke. Uvik tražiš ono što ti fali. Ipak sam tamo živio 18 godina, najduži period koji sam proveo u nekoj državi. To je ostavilo traga i na meni i na mojoj familiji i to ne mogu zaboraviti. Pratim grčke događaje na webu.

KKSplitNews: Gušti na moru?
Piksi: A iman «kaić od 12 metara» i gušt mi je doć i usidrit se tri dana u neku uvalu. Lovim ribu, ali na udicu, volin bacit crva. Naši otoci su nešto posebno, to nigdi nema. Grčka ima 3000 otoka, ali ovo...

milost


I to je to! Taman u ovom trenutku upale su specijalne postrojbe antiterorističke jedinice PU Splitsko-dalmatinske (momci su obučeni za talačke situacije) i spasile Piksija iz naših ralja. Budući da je hrvatsko pravosuđe takvo kakvo je, učas smo se našli na slobodi i već pripremamo novu žrtvu. Uskoro će na blog novi intervjui!


That's all, folks!

THE END


(fotografije su ekskluzivno vlasništvo portala kosarka.hr© i Lade Kuzmanić®.
Proizveli Dežbjego productions™ MMVII
KKSplitNews...All rights reserved)

16:01 • Komentari ( 51 ) • Print#Komentari On-Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

IDUĆA UTAKMICA

IDUĆA UTAKMICA:
Zagreb Crobenz - Split CO, 7.4.2009., 18.00 (naravno da je u isto vrijeme kad i faks mi!)


VITRINE KLUBA:
PRVACI EUROPE:
1989., 1990., 1991.

OSVAJAČI KUPA RADIVOJA KORAĆA
1976., 1977.

Prvaci Jugoslavije:
1971., 1977., 1988., 1989., 1990., 1991.
Prvaci Hrvatske:
2003.
Pobjednici Kupa Jugoslavije:
1972., 1974., 1977., 1990., 1991.
Pobjednici Kupa Krešimira Ćosića:
1992., 1993., 1994., 1997., 2004.


HIMNA JUGOPLASTIKE:

Uvijek smo ponos
svog Splita grada,
bore se zato
srca nam mlada.
Košarke momci
njemu su dika,
kad se sa Gripa zaori:

Ju-go-plasti-ka, u napad samo,
Ju-go-plasti-ka krenimo snažno.
Tko nam na put može stati još
sve protivnike zabijemo pod koš!?
Ju-go-plasti-ka, pobijedit treba,
Ju-go-plasti-ka, baš sve od reda.
Pa i ako dan nam bude loš,
mi svakom ćemo napuniti koš!

Ozbiljno uvijek
na putu slave
sportskoga duha,
i borbe prave,
bit ćemo svakom radosna slika
kad se sa Gripa zaori:

Ju-go-plasti-ka, u napad samo,
Ju-go-plasti-ka krenimo snažno.
Tko nam na put može stati još
sve protivnike zabijemo pod koš!?
Ju-go-plasti-ka, pobijedit treba,
Ju-go-plasti-ka, baš sve od reda.
Pa i ako dan nam bude loš,
mi svakom ćemo napuniti koš!



Posjetite na webu:

Službena stranica KK Splita

kosarka.hr - vodeći košarkaški medij na ovim prostorima

Najbolji blog o NBA-u i košarci općenito by Muraya

Zvone - kadet Splita

HALL OF FAME

Image Hosted by ImageShack.us

BRANKO RADOVIĆ - Otac splitske košarke ostavio je neizbrisiv trag u povijesti splitskog prvaka. U Žutima je bio i igrač i trener, neko vrijeme i oboje. Žute je vodio na putu od treće do prve lige i tako ih porinuo ususret zvjezdanoj sudbini. Kao trener on je osvojio naše prvo Prvenstvo Jugoslavije, a on nas je i doveo u naše prvo finale Kupa prvaka koje smo izgubili od Ignisa 70:69. Stvorio je naš prvi dream team u kojem su bili braća Tvrdić, Šolman, Manović, Skansi i ekipa. Ostat će zapamćen i kao čovjek koji je u Prvenstvo Jugoslavije uveo zakucavanja, kao prvi strijelac Europskog prvenstva 1959. i kao jedan od najvećih dubrovačkih sportaša ikada.



bozo






BOŽIDAR MALJKOVIĆ - Trenerski um zaslužan za 2 naslova prvaka Europe. Malo je reći da je dostojno na klupi naslijedio svoje prethodnike Ćosića i Slavnića. Veliki Božo je i dan danas veliki prijatelj Žutih, i najdraži gost na Gripama



Kuki






TONI KUKOČ - Živuća legenda. Mit. Božanstvo. Najveći koji je ikada stao nogom na parket Gripa. U NBA su ga zvali "Konobar" - Asistencije dolaze na pladnju. Konobar od ove sezone više ne poslužuje - Kuki je otišao u mirovinu kao jedan od skorih kandidata za Hall of fame u Springfieldu.



dino






DINO RAĐA - Čovjek ravan Kukiju, jedan od najvećih boraca koje je košarka ikad vidjela. Sada predsjednik žutih



peras







VELIMIR PERASOVIĆ - Jedan od najvećih u Jugoplastici. Čovjek koji danas ravna Tau Ceramicom i u zemlji čiji je najbolji strijelac bio nekoliko puta pokazuje mladom naraštaju kako se igralo u zlatno doba košarke.Poznati radnik i borac, ulazio je u igru samo za jednu namjenu:egzekucija protivničke ekipe



skansi







PETAR SKANSI - Kao centar žutih donosio nam je brojna veselja, a kao trener još i više.Pod njegovom paskom reprezentacija je osvojila nezaboravno srebro u Barceloni '92, a žuti su svrgnuli Cibonu i prvi put postali prvaci Hrvatske 2003.



rato







RATO TVRDIĆ - Veliki Rato je u ranije doba priskrbio sebi mjesto među legendama kao jedan od najboljih hrvatskih bekova ikada. Cijelu svoju karijeru dao je Žutima, i ostao zapamćen kao najveći kapetan Jugoplastike ikada.


gospodin








g.DAMIR ŠOLMAN - Zagrebačko dijete koje je u žutima odigralo ulogu Bernarda Vukasa.15-ak godina koje je podario Splitu su ostale nezaboravljene, kao i njegova reputacija gentlemana. Čovjek odluke, njemu su pripadali šutevi koji su odlučivali utakmice. Njegov pogodak u zadnjoj sekundi koji je donio naslov prvaka 1977. danas je košarkaška legenda



vijecnik grada





ŽELJKO JERKOV - Najtrofejniji igrač u povijesti žutih. Ključni centar sedamdesetih godina. Sada u upravi kluba i poglavarstvu Grada.



tanja







TATJANA ZOKOVIĆ - Opće prihvaćeno najbolja igračica Splita ikada, svojedobno među najboljima na kugli zemaljskoj. Tanja je dugo igrala za žute i proslavila naš dres u doba kad je splitska muška košarka još bila u povojima



zan






ŽAN TABAK - Uz Kukija još jedan vlasnik NBA prstena. S Houstonom je došao do titule, bio je u finalu s Indianom, a nastupao i za Toronto te Boston. Sve ovo pak pada u vodu pred njegovim najvećim uspjehom, jer zlato Jugoplastike se najviše sjaji!



Bit će njih još, čim nađem slike!

Copyright 2006. - 2008 Sva Prava pridržana K.K. Split News

fenix_jugoplastika@yahoo.com